Pagina's

zaterdag 2 juli 2016

Shoplog: Inspiratie voor de zwangere mama's of misschien wel voor mij zelf?!

Shoplog: Inspiratie voor de zwangere mama's.

Het is alweer bijna 8 maanden geleden, en stiekem kijk ik er alweer naar uit. Is dat zo gek dat ik dat nu al heb!? Ik geniet volop van onze kleine vent. Maar een broertje of zusje lijkt mij toch wel heel erg leuk. Ik heb nog steeds mijn lichaam niet terug gevonden waar ik mij lekker bij voel. Ik moet daar hard voor knokken om het gewenste lichaam terug te krijgen vooraf mijn zwangerschap. Komt jou dat bekend voor, vast wel! Ja, er zitten mama's tussen waarvan je denkt; 'dat kindje is niet van jou?!'. Ik gun jullie dat zeker, maar ben gewoon erg jaloers! Haha.. Ik heb besloten om mijn lichaam niet verder te verwaarlozen. Maar ga er nu niet veel aandacht aan geven. Want mocht er een tweede geschenk bij komen. Krijgt mijn lichaam weer een opdonder. 

Ik ben op internet op zoek gegaan naar positie kleding. Er is niets leuker dan je winkelmandje vol te laden. De ene keer kijk ik naar leuke spulletjes voor in huis. En de andere keer kleertjes voor Moos. Tijdens mijn eigen zwangerschap heb ik te weinig aandacht besteed aan mijn kleding. Want vond het eigenlijk sonde van mijn geld. Want het was maar tijdelijk! Ik denk daar nu dus anders over..


Ik moest behoorlijk wennen aan alle lichaamsveranderingen. Mijn bovenbenen en in mijn heupen namen de centimeters toe. En juist door de veranderingen, moet je lief zijn voor jezelf. Welke vrouw word er nou niet gelukkig van nieuwe kleding? Ik had bij mijn zwangerschap los moeten gaan. Want ik had het gewoon nog een keer kunnen dragen. Dus aan alle 'toekomstige' mama's, verwen jezelf met een leuke outfit! Je kan het daarna altijd weer kwijt aan vriendinnen of misschien wel marktplaats of facebook!? 

Hierboven heb ik een leuke collage gemaakt van het merk ESPRIT. 
Ik raad je zeker aan om minimaal drie verschillende jeans in je kast te hebben. Ben je wat verder in je zwangerschap, dan zit een jurk weer beter. Geen band om je buik, uiteindelijk gaat ook een jeans knellen. Dan praat ik ieder geval voor mijzelf. Mijn plan is in mijn volgende zwangerschap erbij te lopen als een hippe verzorgende moeder! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.