Pagina's

zondag 10 december 2017

We zijn er weer, na een jaar weg zijn geweest(?)


Er is een hoop gebeurd afgelopen jaar. Ik ben er even tussenuit geweest omdat ik niet helemaal lekker was vanwege de zwangerschap. Later ging het allemaal wel weer, maar ben toen gewoon afgezwakt. Slecht excuus ik weet het! Maar je leest en ziet het goed het is niet meer alleen Moos! Op 13 Oktober 2017 ben ik bevallen van Norah, dat betekend dat Moos nu een zusje heeft. Nog een paar weekjes verlof en dan gaat het "echte" leventje weer beginnen. Het is even wennen en onze weg vinden met twee kindjes in de luiers. Maar genieten onwijs samen en zijn super blij dat dit ons geschonken is.

Mijn instagram naam heb ik daardoor veranderd naar norahenmoos. Maar laat mijn blog gewoon staan op mamaenmoos. Ik blijf namelijk lekker vertellen over Moos en dan nu met zijn zusje erbij! Houd mijn instagram in de gaten voor nieuwe blogberichten....! :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.