Pagina's

maandag 8 februari 2016

Eerste werkdag

Eerste werkdag als zuster, wat een gek idee na 20 weken vrij te zijn weer te moeten gaan werken. Het was een dubbel gevoel, andere kant heel veel zin weer even mijn gedachten ergens anders op te zetten. Maar de andere kant, omdat je zo lang eruit bent geweest een klein beetje onzeker bent geworden of je het allemaal nog wel weet? Geen 24uur met Moos om mij heen, dat zal gek zijn.

Nou ik kan jullie vertellen; 'of ik niet weg ben geweest!'. Zo gek hoe je gelijk al weer mee draait. Al die onzekerheid en 'gezonde' zenuwen voor niks geweest. O, wat was het heerlijk om thuis te komen. Dat lachje van Moos als je hem groet. De eerst volgende fles en luier en knuffelsessie was voor mij! Even dat momentje samen weer oppakken. Het was goed om even weg te zijn, en even 'geen' moeder te zijn. Ok, ik had het bijna alleen maar over Moos! Hihi.. Eerste werkdag moet dat kunnen. Hoe je kan door draaien als moeder en trots kan zijn op je eigen kind. Hooooiiii moeders nu snap ik jullie dan eindelijk! =))

Fulltime mama zou nog even niet aan moeten denken, lijkt me overigens wel heerlijk. Als het allemaal even toelaat dan blijf ik voorlopig even 3 dagen werken. Mijn hart ligt ook nog in de zorg, wat ik leuk vind om te doen. Vandaag was mijn vriend thuis samen met Nina, dus had geen zorgen of alles wel ging gebeuren. Moet wel zeggen dat hij ook weer een eigen systeem heeft waar ik het soms niet mee eens ben. Maar dat laat ik los, hij is tenslotte papa en doet het op zijn eigen manier. Aankomend weekend gaan mijn schoonouders voor het eerst oppassen. Dat vind ik nog wel spannend! Ook dat moet ik los laten, anders geeft het mij veelte veel stress. Zolang Moos maar plezier heeft en niet onrustig word.

Hoe ervaren jullie dat eigenlijk met oppassen door opa&oma's?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.