Pagina's

woensdag 17 februari 2016

Gillen, Moos



Dagelijkse MoosSpam; 14 weken oud!

Gillen van Moos, ik vroeg mij af of dat wel normaal was? Nou lang leve google, het hoort erbij! Tussen de 12 - 14 weken kunnen ze dus gekke geluiden maken zoals gillen, grommen en bellen blazen. Ze noemen dit de variatie- stadium. Nou eerlijk ik hoop dat deze stadium niet heel lang duurt. Hihi.. Moos is vandaag precies 14 weken oud. En sinds drie dagen begint hij opeens te gillen.

Het begon met af en toe een geluidje en toen dat gezellige Oeeeeee en aaaarghhh. Maar dat is opeens afgelopen, Moos heeft het gillen ontdekt. We dachten, dit is niet goed? Maar tijdens het gillen gaat hij niet huilen ofzo, soms opeens weer lachen. En zodoende kwamen we er achter dat er niet perse iets hoeft te zijn. Hij is gewoon zijn stem aan het ontdekken! =)

Het lijkt wel dat hij ook soms iets probeert duidelijk te maken. Want als ik reageer op het gillen, wat ik dan op dat moment denkt te zijn stopt het weer. Soms weet ik het ook even niet hoor. Dan laat ik het ook even, of ik houd Moos even bij me. Je kunt het ook niet altijd weten, en er hoeft niet altijd wat te zijn. Ik kom toch altijd terug op de moeder instinct, dat klopt altijd. Maar vind het heel leuk dat er weer iets nieuws bij komt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.