Pagina's

zondag 7 februari 2016

Sporten na de bevalling





Sporten na de bevalling valt even vies tegen! Ik dacht dat doe ik wel even, conditie vergaat niet zo snel. Ik was ongeveer 23 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap. Ik had geen grip meer op mijn voeding tijdens de zwangerschap. Drang in zoetigheid en avondmaaltijden gewoon aardappel, vlees en groente en even geen salades en of 'healthy food'. Voor de zwangerschap was ik namelijk van de smoothy's en salades. Maar dat trok ik niet, het vulde niet of werd er juist misselijk van.

De eerste keer dat ik begon met rennen was na ongeveer 6 weken. Het voelde als lood in mijn benen en dat alles om mij heen hangt. Haha. .teveel details alweer! En voel het nog wel trekken in mijn buik, dat zal nog wel even duren voordat dat weg gaat. Vooraf de zwangerschap liep ik bijna dagelijks tussen de 5 a 12 km. Was behoorlijk fit en zat lekker in mijn vel. Dat is nu wel even anders. Het voelt of mijn lichaam een flinke opdonder heeft gehad. Ik moet weer over die hele hoge berg om weer een beetje normaal te kunnen rennen. Helaas is dat weer een lange weg, naar dat gevoel dat ik eindeloos kan rennen. 

Ik heb weer een doel voor ogen en dat is eind dit jaar meedoen met een halve marathon. Weg met die irritante overtollige kilo's, en kom maar op met die top conditie! HoeHa! =) Doe jij ook met mij mee!?

Zodra mijn vriend thuis is, maak ik gebruik van om te sporten. Lukt dit niet dan breng ik Moos even bij een vriendin of schoonouders. En loop ik vanuit daar een stukje. Overal oplossingen voor denk ik zo. Het spontane is er vanaf, maar dit maakt het ook wel weer leuk en uitdagend! Dus weg met die smoesjes, ook met een kind kan ik sporten. 


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.