Pagina's

vrijdag 19 februari 2016

Trappelzak

Trappelzak voor Moos, gemaakt door lindevrouwsweb

Wat kregen we hier leuke complimenten over! En wat zo leuk is, dat niemand deze heeft! Ik was aan het begin zo bang dat hij het koud zal krijgen. Dus dit is ideaal in deze periode, dat het zo koud is. Moos komt als een kacheltje weer uit de trappelzak. Alleen een vestje over zijn kleding is voldoende. Ik heb nu een winterjasje voor Moos, dus ik hoef hem niet meer zo dicht te snoeren.  
Ik gebruik de zak niet alleen voor in de maxi-cosi, maar ook voor in de wandelwagen. Alleen word het in de wagenbak nu wel erg krap voor Moos, dus dat doe ik niet meer. Maar voor de eerste weken, ideaal!


Wil je ook een trappelzak maken, neem dan een kijkje op lindevrouwswebOok kun je met alle vragen, bij haar terecht.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.