Pagina's

zondag 8 mei 2016

Mama en Moos in ontwikkeling


Ik heb iets nieuws voor ogen, om mijn creativiteit op de vrije loop te laten gaan. Hihi.. Ik start in mei met naaicursus bij Aslin, gewoon op zolder! Hoe leuk is dat, geen grote groepen of andere gekkigheid. Persoonlijke begeleiding in wat JIJ wilt gaan maken. Nou lieve mensen hier komt; mamaenmoos met het nieuwe kledingmerk voor jouw kleine spruit!

Geef mij de tijd en ontwikkelingen om mij hierin te laten groeien. Ja, er zijn zo veel te gekke verschillende merkjes met allerlei kinderkleding en accessoires voor de baby/ kinderkamer. So What!? Wat vinden jullie, mamaenmoos kan er toch ook wel bij? =)

De naaimachine is binnen, gekregen van een vriendin van mijn moeder, die weer van haar moeder is geweest. Je moet ergens mee beginnen. Ben er super blij mee ieder geval, en ga deze van de week ophalen. 

Ook heb ik al leuke stoffen gespot op stoffenfeest, best prijzig maar nog geen ervaring in hun materiaal. Dat gaan we zeker uitproberen, als ik het een beetje onder de knie heb. Eerst haal ik mijn stofjes op de Noordermarkt in Amsterdam. Het is een bekende stoffen markt wat alleen op de maandag is en in de ochtend tot ongeveer 12:00uur. 

Ik heb er zin in!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.