Pagina's

donderdag 26 mei 2016

Nuby Natural touch 240ml mintgroen anti- lek beker met handvaten


Nûby Natural Touch 240ml Groen Anti-Lek Beker Met Handvaten 69002  Nu met 20% korting van 7,99 euro naar 6,39 euro!

Moos is nu 6,5 maand oud en vond het wel weer leuk voor een nieuwe stap. Het gaat al zo snel die ontwikkelingen. Maar ik vond het al veelte leuk, om hiermee alvast te gaan oefenen.  Het kan nu niet snel genoeg gaan. Ik denk dat meerdere moeders hiermee te maken hebben. Dat je elke keer naar de volgende ontwikkeling uitkijkt. En straks willen we weer terug in de tijd...

Ik had hiervoor de dr Browns trainingsbeker. Moos drinkt nu ook uit de dr Brown standaardfles, dus dacht houd het bij het zelfde. Nou over de standaardfles ben ik dik tevreden. Moos had gelijk geen last meer van buik krampjes. En had geen stikkend geluid meer zoals bij de AVENT fles.  Het is denk ik altijd een zoektocht naar de juiste fles voor jou kleine.  Maar goed om terug te komen over de dr Brown trainingsbeker. 

In de artikelomschrijving staat letterlijk beschreven; Doordat deze alleen bij activatie door de babymond drinken doorlaat kan er niet gemorst worden als de baby niet drinkt. Ik heb Moos ongeveer twee minuten de fles laten uitproberen. En het was één grote waterbalet! Ik was er eigenlijk gelijk klaar mee. Wel was deze makkelijk vast te pakken. En de formaat was ook fijn, niet te zwaar voor een baby van 6 maanden. 


De Nuby natural touch 240ml mintgroen anti- lek beker met handvaten. Ik vind het een fijne beker door de zachte tuit waardoor de overstap naar een tuit- beker makkelijker gaat. En hij lekt niet als je de beker omdraait! De kleur is natuurlijk gewoon heel erg leuk! Hij is makkelijk vast te pakken door de handvaten. Wel vind ik de fles zelf nog best groot voor een kleine van 6 maanden. Als ik de fles omhoog houd, kan hij er wel uit drinken. Hij snapt namelijk nog niet dat je de beker omhoog moet houden. Of; hij is gewoon te lui!? Haha.. Ook is hij gelijk geïnteresseerd naar de fles.


Er zit ook een kleine nadeel aan de fles. Ik heb enige moeite met het sluiten van de dop. Je draait de dop heel snel scheef waardoor hij dus gaat lekken. Dat is denk even een handigheid in vinden. Ook is het even een gedraai om de handvaten gelijk te krijgen met de tuit. Verder vind ik het een prima fles en een aanrader! 

Heb jij ook ervaring met de Nuby of andere drinkbekers die je mij kan aanraden? Kom maar op, ben benieuwd naar jullie ervaringen.






2 opmerkingen:

  1. Heey Mama en Moos..
    Wij hebben ook de Nuby drinkbeker, maar lijkt toch net wat anders.
    Hier helemaal geen problemen met het sluiten van het flesje. Misschien net een verkeerde getroffen?
    Groetjes mama Joyce en Emelie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.