Pagina's

vrijdag 20 mei 2016

Mama van Moos op Naaicursus

DIY!


Broekje voor Moos gemaakt op de zolder bij ASLIN. Jij vraagt en zij helpt en begeleid jou met je project. Gezelliger als dit kan niet. Met een klein groepje op een gezellige, creatieve zolder. Tussendoor een lekker kopje thee of koffie en niet te vergeten een koekje erbij. Je mag gebruik maken van haar naaimachine's en alle toebehoren. Heb je geen stof meegenomen, dan heeft ASLIN dat voor jou in huis! Op naar het volgende broekje...

Vandaag heb ik mijn tweede les naaicursus gehad. En heb gelijk een broekje voor Moos kunnen maken. Toen ik thuis kwam, moest Moos natuurlijk gelijk even passen! De broekspijpjes waren nog te lang, daarom even opgerold. Ik moet eerlijk toegeven, dat maakt het broekje nog veel leuker. Ik heb gekozen voor een legging, omdat het broekje zelf nog niet zo ingewikkeld is om te maken. En zo breiden we de moeilijkheidsgraad beetje bij beetje uit!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.