Pagina's

dinsdag 5 januari 2016

Aanmelden verloskundige


Ik zat op 6 weken en 3 dagen. 
En dacht dat ik mij maar moest aanmelden bij een verloskundige.
Ook al kon ik het allemaal nog niet geloven, en vond het gek om mij hierin te verdiepen.
Lang leve het internet en ben zo gaan zoeken in de buurt waar ik ga wonen. 
Ik ben een beetje afgegaan op hoe de site eruit ziet en de foto's van de verloskundigen. 
Stom eigenlijk want daar draait het volgens mij helemaal niet om. Want recensies zijn ook wel belangrijk en/of ervaringen van anderen. Andere kant wel want de eerste indruk moet je een goed gevoel geven. Dat doe je ook als je ergens voor het eerst bent. Dan kijk je om je heen en alle indrukken geven je een mening.  Ik dacht; ik wil gewoon langs komen en dat er gedaan word wat er moet gebeuren en dan weer weg. Het hoeft niet met zoveel aandacht gevestigd op mij.
Ik heb uiteindelijke gekozen voor La-vita verloskundige Zaandam
Het zit in het ziekenhuis met een eigen praktijk, ideaal dacht ik zo. 
Omdat ik er voor gekozen had om te bevallen in het ziekenhuis in het Zaans medisch centrum
Zo zijn de lijnen korter dacht ik zo. 
Ik had mij online aangemeld, en had even een paar dagen gewacht.
Na een kleine week had ik nog niks gehoord en had geen geduld meer. :)
Dus had ik zelf telefonische contact opgenomen, en kon gelijk in de middag terecht.

Dat was fijn dat we zo snel terecht konden, gelukkig was mijn partner ook vrij.
Met onze legitimatiebewijs en zorgverzekeringpas gingen we naar La-vita.
Tja, wat moet je meenemen en wat gaat er komen?

De praktijk was makkelijk te vinden in het ziekenhuis. En toen we daar aankwamen werden we al snel geholpen. Wat een spontane en leuke ontvangst!
Je hebt twee teams een blauwe en groene team, wij kwamen bij het blauwe team.
Het blauwe team bestaat uit drie verloskundige, dus je komt bij een van de drie meiden.
Zelf vind ik dat prima en hoef dus niet persé één iemand.
Gewoon even controle en dan wil ik weer weg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.