Pagina's

maandag 4 januari 2016

Zwangerschaps test

Ik zat op 35 dagen van mijn cyclus en dacht het word tijd voor een zwangerschapstest. 
Ook vanwege  die vage bloeding 10 dagen terug, bleef het toch in mijn hoofd spoken. 
Het lijkt wel of je het een soort van voelt.. Tenminste denkt te voelen!

Ik had gewoon een simpele test gehaald en had ook eigenlijk al geplast. :)
Maar kon vast nog wel wat druppels uit krijgen voor de test!
 Ja waarom zou je langer wachten, daar had ik echt geen geduld meer voor. 
Nou met een soort van onvolledige plas toch het uiteinde nat genoeg gekregen. Haha! 
En dan moet je wachten, ik bleef al die tijd toch even gewoon zitten op het toilet. 
Lijkt erop dat deze niet positief gaat uitpakken, toch maar van het toilet af. 
En had de test maar even op zij gelegd, want misschien duurt deze wel langer?!
Maar helaas, ook na een uur geen positief uitslag.
Teleurgesteld en vond het toch vreemd, begon ik dan gek te worden?
Ik had toch zo een sterk gevoel dat er toch iets aan de hand was.
Gelukkig een nuchtere partner, die wat positieve woordjes zei dat het wel goed komt.
We zijn tenslotte net een maand verder. Inderdaad, hij had gelijk!


Toch......... bleef ik het vreemd vinden. Ik kon de test gewoon niet geloven.

Of wilde ik de test gewoon niet geloven!? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.