Pagina's

dinsdag 5 januari 2016

Positieve zwangerschapstest!

Positieve zwangerschapstest =)

Op 27 februari zat ik op 38 dagen van mijn cyclus. Ik werd wakker en moest gewoon nog een keer een zwangerschapstest doen. Als deze negatief zal zijn dan stop ik echt met piekeren! Ik ben nooit zo overtijd, altijd keurig volgens het boekje. Heel stiekem tijdens dat mijn vriend aan het bellen was liep ik naar de badkamer en deed de test. =) Wat was dat een spannend gevoel, want zou het zo zijn?! Nadat ik de test had uitgevoerd, ben ik weer in mijn bed gekropen en had de test laten liggen.
Ik ga niet hele tijd naar dat ding zitten kijken, en zitten wachten.
Ok, zoveel geduld had ik niet en liep al gouw terug naar de badkamer.


En ja hoor.... Twee streepjes, wat, niet, echt?! Een glimlach op mijn gezicht en nog zo ongeloofwaardig. Mijn vriend was ondertussen klaar met bellen, en riep hem natuurlijk gouw; de test is positief! Een glimlach van oor tot oor, en kropen even heel dicht naar elkaar toe zonder wat te zeggen. *Zucht* We hadden al snel uitgerekend dat we ongeveer op 5 weken zullen zitten en dat we begin November uitgerekend ben. Dat betekend dat je nog zeker 7 weken je mond moet houden. Want er kan nog van alles gebeuren, een spannende periode moet ik zeggen. Geen rode wijn avondjes meer met vriendinnen in ieder geval! En zal toch mijn leefwijze moeten veranderen. Zo snel allemaal, opeens vliegt mijn hele leven aan mij voorbij. Nooit meer zomaar de deur uit, nooit meer alleen.
Een grote verantwoordelijkheid komt op je af. Wat loop ik nou eigenlijk te zeuren!? Eerst zit ik te balen en nu val ik bijna om van de onzekerheid die opeens om de hoek komt kijken. Klinkt heel gek want dit weet je allemaal van te voren als je de keuze maakt om zwanger te worden. Maar geloof me ik zat nog in het verhaal van; Ik wil zwanger worden... Ik wil........ En BOEM- PATS binnen een maand is het gebeurd. Super gezegend en geluk dat het mij/ ons is gegeven. Maar moet het toch even verwerken lijkt wel. En we moeten het onze ouders gaan vertellen, wat zullen zij blij zijn. En dan mijn vriend zijn dochter, hoe zal zij reageren? Maar nog even wachten tot onze eerste afspraak bij de verloskundige.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.